درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

  • ۰
  • ۰

تفاوت های  درب چوبی و دیگر درب ها

 درب های چوبی  معمولا نسبت به سایر درب ها از ارزش کمتری برخوردارند.میتوان این سایر درب ها با نام های درب های فولادی و پشم شیشه ای دانست که نسبت به درب های ورودی دارای ارزش بالاتری هستند..درب هایی که بازدهی بالاتری از لحاظ کیفی دارند می بایست مستقلا آزمایش و تضمین شوند و از قاب های بزرگتر و مستحکم با هسته های کارآمد تر برای شیشه های پنجره ی درب ها برای کاهش اثر گرما استفاده می شود .درب ها تنها قسمت کوچکی از بخش های منزل می باشند که از ورود و خروج گرما به محیط داخل منزل جلوگیری به عمل می آورند .علاوه بر این گرمای موجود در هوا از طریق درز ها و شکاف های درب به منزل راه پیدا می کنند نه بدنه ی اصلی آن .

ویژگی هایی از  درب های چوبی

یکی از بهترین انتخاب های شما را میتوانیم درب چوبی بدانیم که به طور کاملا منحصر به فردی زیبایی خاصی به محیط میبخشد.
درب های چوبی در برابر تغییرات هوایی بسیا ر مقاوم هستند .به سختی آسیب می بینند و به آسانی تعمیر می شوند .
این درب ها گران هستند و برای نمای بیش تر به رنگ آمیزی و روغن جلا نیاز دارند .

 نمونه هایی از درب های ورودی 

 درب ها ی ورودی در طرح ها و یا جنس های متفاوتی تولید میشوند که این موضوع وابسته به کاربرد درب ها متفاوت است و هر کدام دارا ویزگی ها و زیبایی های خاص خود هستند.

  1. پشم شبشه
    انتخاب این نوع درب توسط اکثریت پذیرفته شده است .این نوع درب سطوحی نرم با بافت چوبی مزین شده دارند .طراحی انجام شده بر روی این درب سبب می شود که این طرح چوب واقعی به نظر برسد .درب های پشم شیشه ای مقاومت بیش تری نسبت به سایر درب های فولای در برابر فرسایش دارند .این نوع درب ها قابلیت رنگ شدن را دارند و دارای قیمت مناسب هستند و در برابر ضربه زدگی مقاوم هستند و مراقبت کمتری را نیازمند هستند .
  2. فولاد
    این نوع درب بیش از نیمی از بازار را فرا گرفته است.
    این نوع درب قیمت مناسب تری دارند و مقاومت هوایی بالاتری و امنیت بیش تری در برابر انواع گران تر درب های شیشه ای و پشم شیشه ای دارند .درب های فولادی به مراقبت کمتری احتیاج دارند ولی معمولا احتمال آسیب دیدگی در وسایل منزل وجود دارد.این نوع درب ها بازدهی بالایی دارند ولی افزودن شیشه از ارزش آن کاسته می کند .
    درب های فولادی درتست های آزمایشگاهی باران های سیل آسا در مقایسه با انواع پشم شیشه ای و چوبی مقاومت هوایی کمتری دارند .گرچه به مراقبت کمتری احتیاج دارند ولی به سختی ضربه های ناشی از آسیب دیدگی آن تعمیر می شود.
  3. درب های تنظیم پذیر
    این نوع درب های در برابر تغییرات هوایی مقاوم هستند و با افزودن یک جارو به انتهای درب می توان باران و گرد و غبار اضافی را به بیرون هدایت کرد .
  4. .درب چوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی