درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 شناخت برخی مدل های مناسب برای درب های داخلی

شما اگر این مطلب را باز کرده اید به این معناست که به دنبال اتنخاب یک درب مناسب برای درب های داخلی خود هستید.به همین منظور ما در این مطلب به شما اطلاعاتی در این باره خواهیم داد.بنابراین ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سعی کنید درب های داخلی منزل خود را هماهنگ با تم دکوراسیون خانه و اتاق خود انتخاب کنید  با این کار زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون خانه تان می دهید.کار دیگری که میتوانید انجام دهید ترکیب رنگ های متفاوت است و ایجاد یک جلوه شاد و گرم به محیط است.انتخاب مدل مناسب برای درب های داخلی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی منازل است.زیرا داشتن یک درب زیبا با یک رنگ مناسب فضای مورد نظرتان می تواند تغییر زیادی در استایل خانه شما به وجود آورد. همان طور که گفتیم این روز ها درب های چوبی مدرن طرفداران زیادی دارند این درب ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که شما میتوانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزتان،درب داخلی مورد نظرتان را انتخاب کنید. نکته دیگری که در مورد انتخاب مدل مناسب برای درب ها باید بدانید این است که در انتخاب درب باید به  عواملی از جمله استایل، جنس مواد، عایق صدا بودن، اندازه، جهت باز شدن و کیفیت لولا نیز توجه نمایید.به عنوان مثال اندازه درب اتاق باید با توجه به بزرگی و کوچکی فضای اتاق انتخاب شود انتخاب یک درب بزرگ برای فضای کوچک نامناسب می باشد.
درب چوبی مدرن تنها یکی از انواع درب های ما می باشد .درب های ما با بهترین نوع متریال طراحی شده اند.شما به آسانی میتوانید محصولات ما را در سایت مشاهده نمایید

شناخت درب چوبی مدرن

ما از این پس قصد داریم به شما نمون های مختلفی از درب های چوبی را معرفی کنیم.به همین منظور و در پیرامون این موضوع شما را با یکی از این درب ها با عنوان درب های چوبی مدرن آشنا میکنیم.بنابر این ادامه این مطلب را بخوانید تا با این درب ها بهتر آشنا شوید.

این سری از درب های چوبی مدرن برای انتخاب ایده های طراحی خانه , بهترین هستند .این طرح برای ایده های بسیار جذاب و عالی با ترکیب و انتخاب رنگ های ظریف ساخته شده اند و اگر شما آن را درطراحی خانه ی رویایی خود اعمال کنید , بسیار شگفت انگیز و عالی خواهد بود .
سبک مدرن در طراحی و ساخت درب های خانه طرفداران زیادی دارد سادگی در دیزاین از ویژگی های این درب ها می باشد.برای ساخت درب های مدرن بهترین متریال چوب است .درب چوبی از همه درب های دیگر گران تر و پرطرفدارتر است.چرا که این نوع از درب ها در برابر عوامل خارجی بهتر از بقیه متریال های موجود دوام می آورند.
این روزها بسیاری از مردم برنامه ریزی کرده و سپس طرح های داخلی خود را اجرا میکنند . مانند مبلمان اناق نشیمن , ایده های طراحی کف پوش , روشنایی لوستر,  پنجره هاو ایده های طراحی درب بگذارید فضای خانه تان توسط ایده های مورد علاقه تان طراحی شود و آن را به شیوه ای مرتبط به کار بگیرد .

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

شیوه مدیریت تیراژه هارمونی

مدیریت تیراژه هارمونی با بهره گیری از متخصصین طراحی ، روانشناسی اجتماعی در تلاش است تا تحولات عظیمی را در حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون در ایران رقم بزند . برای تولید کاغذ دیواری مدرن به دنبال علایق و سلایق ایرانیان عزیز می باشد . از این رو این شرکت در نظر دارد هم گام با آخرین نو آوری های کاغذهای دیواریجهان محصولات زیبا و نفیس خود را ارائه دهد .

تیراژه هارمونی

شرکت تیراژه هارمونی با استفاده از هنر معماری و طراحی داخلی برای نخستین بار در سال 1386 به عنوان نماینده انحصاری محصولاتی چون کاغذ دیواری ،پارکت لمینت در ایران شروع به کار کرد . این شرکت به دلیل تنوع در محصولات خود و شناخت درست سلایق مشتریان پس از سال ها تلاش جز یکی از برترین وارد کنندگان کاغذ دیواری شناخته شد .

این شرکت در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاریپارکت لمینت و کاغذ دیواری باراباس  و  برند های معتبر دنیا در ایران فعالیت می کند . از این رو میتواند نیاز به خرید کاغذ دیواری را با پایین ترین قیمت تامین کند.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با درب های چوبی پیش ساخته 

بیاید به دنبال اطلااتی درباره درب های چوبی باشیم تا اگر قصد داریم که این درب ها را ورد استفاده قرار دهیم در انجام با مشکلی روبرو نشویم و هرچه بیشتر و بهتر زیبا سازی محیط مورد نطر را پیش ببریم/پ.

پهنای بازشوی درب،و میان دسته ی جک را اندازه بگیرید.سپس ارتفاع آن را ازقسمت بالای درب تا پایین آن یعنی کمی پایین تر کف آن را اندازه بگیرید.هم گذاری آن دو اینچ باریک تر و یک و یک دوم اینچ کوتاه تر از بازشو خواهد بود تا محل کافی برای توفال و روکش وجود داشته باشد.

سفارش دهی یک چوبی 

محل قرارگیری درب چوبی را دو الی سه مرتبه اندازه گیری کنید تا برای خود دردسر درست نکنید و بدتر از آن مجبور نباشید یک درب دیگر بخرید.

  • نادر رفیعی