درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

  • ۰
  • ۰

 

اهمیت لولا ها در درب ها 

 درب ضد سرقت  باید دارای لولاهایی باشند تا بتوانند به میزان قابل توجهی از ورود دزد ها جلوگیری کنند.
لولا یکی از اساسی ترین بخش های درب های ورودی است و نقش مهمی در ایجاد امنیت دارد .سارقان معمولا ترجیح می دهند درب هایی که لولاهایشان در قسمت خارجی است را تخریب کنند .
بنابراین اطمینان کافی را حاصل کنید که لولاها در قسمت داخلی قرار دارند .اگر چنین نیست لولا ها را با پیچ های ثابت مستحکم پوشش دهید .هم چنین می توانید از پیچ های ضامن و دو سر دنده برای استحکام بیش ترلولا ها استفاده کنید .

 

قاب های درب های ورودی 


هرگز امنیت درب منزلتان اگر چه با فلز سخت و مستحکم ساخته شده باشد را نادیده نگیرید .معمولا قاب درب های مستحکم نادیده گرفته می شوند .
چگونه قاب های درب را از ضربه مستحکم نگه داریم ؟یکی از مهم ترین راه ها نصب تعدادی پیچ به قاب در و پادری است .

درب ها را مسدود نکنید .
مطمئن باشید درب ها از هرگونه مانع به دور باشند این موانع ممکن است شاخه های درخت،اسباب و اثاثیه و…باشند .زیرا این موانع کمک شایانی به مجرمان برای انجام بهتر جرمشان می کند .

با افراد در جلوی درب منزل به راحتی ارتباط برقرار کنید .
نکته ی مهم برای حفظ امنیت اطلاع از حضور افراد پشت در قبل از باز کردن آن است .روزنه های سنتی به کارگرفته شده در درب های ورودی به همین منظور است .اگر تمایل دارید به طور کلی از جزأیات بیرون از منزل اطلاع داشته باشید از دوربین های ضد سرقت استفاده کنید.

راهرو های منزل را همواره روشن نگه دارید .
سارقان و میهمانان ناخواسته از نزدیک شدن به منزل های روشن جلوگیری می کتتد .نصب سیتم های جنبشی و نورانی تآثیر بسزایی در ایمنی زمانی که در منزل حضور ندارید ،دارد.

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی