درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

  • ۰
  • ۰

شیوه مدیریت تیراژه هارمونی

مدیریت تیراژه هارمونی با بهره گیری از متخصصین طراحی ، روانشناسی اجتماعی در تلاش است تا تحولات عظیمی را در حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون در ایران رقم بزند . برای تولید کاغذ دیواری مدرن به دنبال علایق و سلایق ایرانیان عزیز می باشد . از این رو این شرکت در نظر دارد هم گام با آخرین نو آوری های کاغذهای دیواریجهان محصولات زیبا و نفیس خود را ارائه دهد .

تیراژه هارمونی

شرکت تیراژه هارمونی با استفاده از هنر معماری و طراحی داخلی برای نخستین بار در سال 1386 به عنوان نماینده انحصاری محصولاتی چون کاغذ دیواری ،پارکت لمینت در ایران شروع به کار کرد . این شرکت به دلیل تنوع در محصولات خود و شناخت درست سلایق مشتریان پس از سال ها تلاش جز یکی از برترین وارد کنندگان کاغذ دیواری شناخته شد .

این شرکت در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاریپارکت لمینت و کاغذ دیواری باراباس  و  برند های معتبر دنیا در ایران فعالیت می کند . از این رو میتواند نیاز به خرید کاغذ دیواری را با پایین ترین قیمت تامین کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی