درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بازاریابی محتوا

 مزیت استراتژی بازاریابی محتوا این است که نیازمند بهبود یک کانال جداگانه مانند سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا استراتژی وب سایت شرکت نیست و در عوض امکان اتحاد تمامی ارتباطات بازاریابی دیجیتال در یک استراتژی طولانی مدت چندد کاناله جهت پشتیبانی در حفظ و نگهداری مشتریان و ارتقا اهداف با همکاری یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال را در اختیار قرار میی دهد.یک طرح بازاریابی محتوای منسجم، نیاز به برنامه های جداگانه برای تک تک فعالیت هایبازاریابی دیجیتالرا کاهش دهد.
امروزه ایجاد مطالب جذاب یکی از تکنیک های قدرتمند موجود در بازاریابی آنلاین است که بسیاری از تکنیک های بازاریابی جذبب  ورودی را تغذیه می کند مانند:

سئو – بهینه سازی

بازاریابی جستجو پرداخت

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی ایمیلی

بهینه سازی نرخ تبدیل


  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

موارد کاربرد چوب راش

چوب راش و ساخت درب چوبی

چوب راش برای ساختن درب چوبی و  همچنین پنجره و تراورس راه آهن و میز و صندوق و … بسیار مناسب است و مصرف آن بیش از  دیگر چوب هاست.

این نوع چوب به دلیل اینکه مقاوم در برابر حشرات و قارچ هاست بسیار مورد توجه قرار میگیرد و معمولا تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. از این نوع چوب برای ساختن درب چوبی وروکش درب چوبی  نیز استفاده می شود.

خواص ظاهری چوب راش و ساخت درب چوبی

از خواص ظاهری چوب راش درون نامشخص و کرم مایل به قرمز است با دوایر سالیانه فشرده و مقاطع طولی دارای خطوط کم و بیش نامشخص می باشد این نوع چوب به دلیل رنگی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد و در ساخت وسایل چوبی و همچنین انواع درب چوبی استفاده میشود.

چوب راش، چوبی نیمه سنگین و دارای بافتی همگن و تقریبا مقاوم در برابر حشرات و قارچ هاست. این چوب و ضایعات آن به مصرف کارخانجات روکش و تخته لایی می رسد.

چوب راش به دلیل درجه سختی مناسب  بیشترین تقاضا را برای خرید به منظور ساخت انواع درب های چوبی و تهیه مبلمان را دارد.از  خواص دیگر این چوب میتوان به  قابلیت آغشتگی با انواع محلول های حفاظتی را نام برد.

دانستنی هایی پیرامون چوب راش

از چوب درخت راش برای ساختن منازل روستایی استفاده می شود. درخت راش یکی از درخت هایی است که در جنگل های ایران وجود دارد.این درخت ۶۵۰ تا ۲۰۰ گزی در جنگل های مرطوب آستارا، دیلمان، کلارستان، نور و کجور به خوبی رشد می کند.

این درخت را در گیلان- رامسر و برخی دیگر از شهرهای شمال ایران، قزل آغاج می نامند.

درخت راش در ارتفاعات و بلندی های کوهستان ها فراوان است و در ارتفاع بیش از دو هزار متر از سطح دریا جنگل های خالصی از آن یافت می شود.

عمر این درخت بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ سال است. ارتفاع آن به ۳۵ مترو قطرش به یک متر و نیم می رسد.

چوب راش به دلیل خواصی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد در صنعت مبل سازی و درب چوبی و … کاربرد دارد.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 طریقه ضد آب سازی درب چوبی با فناوری نانو

روش انجام کار به این صورت است که این محصول به نسبت ۱۰ به ۳۰ برابر با آب مخلوط شده و بوسیله قلم مو یا پمپ بر روی سطح درب های چوبی اجرا یا اسپری می شود و پس از نفوذ ماده به همراه آب به عمق چند میلی متری سطح  چوب و با گذشت ۲۴۴۴ ساعت، درب چوبی خاصیت ضد آب و ضد اشعه شدن را به دست می آورد و دارای ماندگاری طولانی مدت می شود و همچنین خاصیت ضد آب شدن، اجازه تنفس به سطح چوب را نیز داده و در نتیجه رطوبت چوب تنظیم می گردد.

 فواید استفاده از محلول آرتوسیل در ساخت درب چوبی

استفاده از محلول آرتوسیل علاوه بر آب گریز شدن و ضد اشعه نمودن درب چوبیسبب موارد زیر نیز می شود:

  • ضد خوردگی
  • ضد ترک شدن
  • ضد پوسیدگی و باد کردگی
  • قابلیت تنفس چوب به دلیل امکان عبور رطوبت و بخار آب
  • خود تمیز شوندگی (خاصیت ضد آب شدن سبب عدم نفوذ کثیفی و گرد و غبار به سطح  درب چوبی شده و براحتی با کشیدن آب برسطح درب چوبی آلودگی ها شسته و تمیز می گردد.)
  • موافق با محیط زیست به دلیل عاری بودن از هرگونه مواد مضر و خطرناکدرب های ضد آب ساخته شده توسط فناوری نانو مناسب درب مکان هایی است که رطوبت بالایی دارند و استفاده از این درب ها باعث می شود که آسیب کمتری به درب وارد شود.

فناوری نانو و ضد آب سازی درب چوبی

عموما جهت ضد آب سازی چوب و درب های چوبی  از ماده ای به نام آرتوسیل استفاده می شود که یک ماده غیر سمی است. این  ماده که برای استفاده بر روی سطح چوب خام طراحی شده است محلولی بر پایه نانو می باشد.

استفاده از آرتوسیل بر روی سطح انواع چوب و مصنوعات چوبی و بخصوص درب چوبی، سبب ضد آب و ضد اشعه ماورا بنفش شدن چوب و مصنوعات چوبی می گردد.


  • نادر رفیعی