درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

  • ۰
  • ۰

انواع درب ورودی

انواع درب های ورودی

درب چوبی

سه مورد اول از پرکاربردترین درب ها برای ورودی های ساختمان می باشند.

  1. درب ورودی چوبی
  2. درب ورودی فایبرگلاس
  3. درب ورودی هیبرید (یک نوع گیاه پیوندی لایه لایه)
  4. درب ورودی فلزی
  5. درب ورودی شیشه ای

 

 

انتخاب قفل مناسب برای درب چوبی

قفل درب چوبی

جدا از اهمیت دادن به مواد اولیه ساخت درب چوبی به نوع قفلی که نیاز دارید نیز دقت کنید قفل ها در دو نوع فاق دار یا استوانه ای  در بازار موجود هستند. قفل های فاق دار از آنجا که درون یک شکاف در داخل درب قرار می گیرند و نسبت به قفل های استوانه ای امن تر هستند. قفل های استوانه ای کمترین امنیت را دارند و امکان نصب چفت کلید خور روی آنها وجود ندارد. و استفاده از آنها در درب های ورودی توصیه نمی شود.

 

سخت افزارهای درب چوبی

نتیجه کار استادان طراحی بروی درب های چوبی و سخت افزارهای مرتبط با آن تولید محصولاتی متنوع از لحاظ ظاهر و مختلف از نظر کیفیت می باشد. امروزه دستگیره ها تنوع زیادی پیدا کرده اند. دستگیره های پرسلین با طرح راه راه یا گلدار یا دستگیره های شیشه ای رنگی که برای در اتاق خواب یا سرویس بهداشتی در خانه های امروزی انتخابی پرطرفدار هستند یا دستگیره های چرمی با رنگ های مختلف که جلوه ای مجلل و رسمی به درب ها می بخشند و می توانند به خوبی روی درب اتاق کار بدرخشند.

ویژگی های درب های ورودی

اولین چیزی که هنگام ورود به یک بنا خواهیم دید درب ورودی آن است. در طی روز مراجعین این بنا چندین و چند بار از آن استفاده می کنند، لذا بهتر است که تمامی معایب و مزایا و تمام ریزه کاری های لازم را در این مورد را بدانیم.

بدون شک طراحی درب ورودی ساختمان تاثیر بسیاری در طراحی دکوراسیون و نمای بیرونی ساختمان دارد، پس قبل از  انتخاب درب ورودی باید به موارد بسیار زیادی توجه نمائید.


  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی