درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

درب چوبی،درب ورودی،درب اتاق

آشنایی با انواع درب های چوبی،درب های ورودی،درب های اتاق

  • ۰
  • ۰

دلیل رنگ آمیزی درب چوی

رنگ آمیزی درب چوبی به دلایل مختلفی صورت میپذیرد از جمله : خرابی درب ، از بین بردن معایب آن ، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی و … اما موضوعی که بسیار مهم و قابل توجه می باشد  انتخاب رنگ مناسب و نحوه رنگ آمیزی درب چوبی می باشد.
رنگ آمیزی درب های چوبی، بسته به نوع رنگ آمیزی انتخاب می‌شود برای مثال اگر چوبی که می‌خواهیم رنگ کنیم خوش نقش باشد و بخواهیم نقوش آن حفظ شود  باید از رنگ‌های روشن که زیر آن دیده می‌شود استفاده کرد و اگر بخواهیم چوبی که نقوش جالبی ندارد و بتونه هم شده است را رنگ کنیم باید از رنگ‌هایی استفاده کنیم که سطح کار  بپوشانند که زیر کار دیده نشود .توجه به نوع چیدمان ومعماری داخلی منزل برای رنگ آمیزی درب چوبی نیز حائز اهمیت می باشد. کاربرد رنگهای گرم و تند و فرمهای باا برشهای تند و تیز باعث ایجاد آزار واذیت بصری در اشخاص می شوند  در فضاهای داخل منزل باید سعی شود تا از  رنگهای خیلیی گرم به مقدار زیاد استفاده نکنیم. معمولاً برای چیدمان داخلی از رنگ های ملایم استفاده می شود. وقتی رنگهای سرد و گرم را درکنار هم قرار می دهیم این توازن  در دید بصری به خوبی ظاهر می شود. به همین دلیل برای  از بین بردن فاصله  بین رنگهای گرم و سرد احتیاج به یک رابطی داریم تا احساس ملایم تری بوجود آید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی